3 Trenduri de Web Design în 2022
Site-ul de prezentare sau magazinul online este instrumentul de bază al afacerii tale, iar prima impresie a vizitatorului este vitală. Dacă se simte în siguranță, site-ul se mișcă repede și ajunge imediat unde are nevoie, îi va oferi încredere și va rămâne pe site, dar dacă designul este prea aglomerat, meniul prea complicat sau se încarcă prea greu, este foarte probabil ca utilizatorii să renunțe la navigare din primele secunde. Iar dacă tu ești unul dintre antreprenorii care urmărește să fie mereu la zi și să aibă site-ul aliniat ultimelor tendințe , îți prezentăm 3 trenduri de web design cărora să-ți aliniezi site-ul în 2022:
1. Minimalism – „se poartă” conceptele de web design care se bazează pe minimalism și care încurajează utilizatorii să exploreze paginile site-ului cu mai multă profunzime. Să fie cât mai curat, simplu și explicit, atât front page, cât și restul meniului. De asemenea, trebuie evitate prea multe subcategorii ale categoriilor principale sau, mai rău, subcategorii ale subcategoriilor. Astfel, utilizatorul se incurca, i se pare complicat și părăsește pagina imediat.
2. „Safety first”
Și nu, nu este vorba despre politica de confidențialitate sau cookie-uri, este despre estetică și sentimente. Un website care transmite starea de „acasă”, este curat, spațios și primitor, va oferi sentimentul de siguranță și încredere utilizatorilor. Asadar, alege culori calde, calme, care să se îmbine frumos și care să îți reprezinte brandul.
3. Micro animații și video pe homepage – da, știm că animațiile nu sunt o noutate în designul web, dar specialiștii vorbesc despre o tendință în creștere, la fel ca și integrarea unui video de prezentare pe homepage-ul site-ului. Atrag atenția vizitatorilor și îi ajută să se familiarizeze mai rapid cu specificul businessului tău. De asemenea, vor înțelege încă din primele secunde despre ce este vorba în businessul tău!
Te simți inspirat? Hai să discutăm mai multe!