Optimizare SEO
Sunt 3 lucruri esentiale de care trebuie sa tinem cont atunci cand facem referire la optimizare SEO:
motorul de cautare (Google, cel mai popular motor de cautare);
site-ul, care poate fi de prezentare, e-commerce sau de continut;
utilizatorul.
Ce presupune SEO?

Conceptul de SEO vine de la Search Engine Optimization, ceea ce inseamna optimizare pentru motoarele de cautare.
Optimizarea SEO este foarte importanta pentru afacerea ta, iar cea mai buna modalitate de a atrage viitorii clienti este chiar propriul website.
Esti indexat corect in motoarele de cautare, esti prezent in mediul online!
Pentru a intelege cat mai bine acest concept, este esential sa luam in calcul doua aspecte importante:
– SEO ON PAGE (ceea ce se intampla cu propriul site);
– SEO OFF PAGE (ceea ce se intampla in afara site-ului).
Vrei o pagina optimizata SEO? Contacteaza-ne!
SEO ON PAGE
Reprezinta o analiza completa si minutioasa a site-ului, precum si a cuvintelor cheie.
Este esential sa acordam o importanta aparte acestor doua etape, de regula neglijate.
Optimizarea site-ului este un proces intr-o continua dezvoltare, ce tine cont atat de continutul din pagina, dar si de functionalitatea acesteia.
SEO OFF PAGE
Reprezinta orice efort facut in afara site-ului pentru a imbunatati clasamentul in motoarele de cautare.
Algoritmul Google nu foloseste doar site-ul web pentru a clasa paginile, ci se foloseste de intreaga prezenta web, fiind o inregistrare digitala a cine vorbeste despre marca ta.
Desi obiectivul final este acelasi, activitatile SEO ON PAGE si OFF PAGE difera. SEO ON PAGE se concentreaza pe continutul pe care il creati, in timp ce SEO OFF PAGE se concentreaza pe modul in care este primit acel continut.
In concluzie, optimizarea SEO presupune o continua informare si documentare, actualizarea constanta a strategiilor SEO, felul in care motoarele de cautare indexeaza site-urile.